دات نت نیوک
سوالات متداول

اگر کانکشن اتصال به سرور را به صورت دستی ساخته اید ممکن است این خطا را مشاهده کنید.

در صورتی که به سیستم جهت ارتباط با شبکه آدرس دهی دستی انجام گرفته باشد با خطای 868 مواجه می گردید.

جهت رفع اینمشکل از قسمت شبکه سیستم عامل برو روی local area connection کلیک راست نموده واز بخش properties تنظمیات دستی بر روی پروتکل  tcp/ip شبکه را حذف نمایید.

 این خطا برای کاربر زمانی اتفاق میوفته که :

   1- مودم شما busy باشد .

   2-تنظیمات Connection شما متناسب با شبکه مقصد نباشد .

   3- محدودیت های خاص در ISP شما وجود داشته باشد .

   4- مشکل از شبکه مقصد باشد .

   5- اگر از مودم های DSL استفاده میکنید ، ممکن است از Config آن باشد  

  اول مطمئن بشوید مشکل از طرف سرویس دهنده شما نیست ، بعد که مطمئن شدید از طرف خودتان و با مشورت سرویس دهنده مشکل را حل کنید.

   1- مودم را خاموش یا disable کنید ( در مواقعی لازمه درایور مودم را حذف و مجددا نصب کنید )

   2- تنظیمات صحیح کانکشن را از سرویس دهنده دریافت کنید

*مهم * : این خطا  در وی پی ان مربوط به این است که پورت (حالا یا pptp یا l2tp قطع است) یا اینکه یک برنامه از پورت استفاده می کند یا اینکه اصلا فایروال پورت را بسته است.فایروال، آنتی ویروس و یا سیستم را غیر فعال کنید و وصل شوید.

در Windows 7 تعداد زیادی Options برای connection وجود دارد که باید آنها را دقیقا مطابق شبکه مورد نظر تنظیم کنید .به خصوص option های   Security و networking.

به معني وجود اشكال در برقراري ارتباط با سرور مي باشد . و ممكن است به يكي از دلائل زير باشد :

1- ارتباط كابل شما (چه در پشت Case و چه در محل پريز نود) قطع مي باشد. اتصالات كابل واقع در پشت Case و پريز نود را چك كنيد .
اگر پس از كنترل كابل و اطمينان از اتصال صحيح كابل همچنان علامت ضربدر قرمز رنگ بر روي آيكن شبكه واقع درنوار Taskbar ويندوزتان باقي بود با رابط IT واحد خود تماس بگيريد .

2- كارت شبكه سيستم شما Disable شده است كه براي رفع آن بايستي مراحل زير را طي كنيد:
- ورود به پنجره Network Connection
- كليك سمت راست بر روي گزينه Local area connections واقع در پنجره ظاهر شده و انتخاب گزينه Enable

این خطا بدین معنی است که نام کاربری یا رمز عبور اکانت شما در سرور معتبر نمی باشد.

 

-  نام کاربری و پسورد خود را بررسی کنید.

-  از بخش سامانه مدیریت مربوطه به اکانت خود مدت اعتبار آنرا بررسی کنید و در صورت اتمام موعد شارژ مجدد آنرا مشاهده نمایید.

-  از عدم اتصال فرد دیگری توسط نام کاربری و رمز خود مطلع شوید.

-  در صورت عدم استفاده از سیستم های چند کاربره، تعداد نفراتی که از سرویس استفاده می نمایند را بررسی نمایید.

-  از نحوه کارکلید های صفحه کلید خود مطمون شوید.(رمز های حروف کوچک و بزرگ و علائم خاص)

- شارژ شما به اتمام رسيده است.

برای مشاهده راهنما اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنما اینجا کلیک کنید.